niedziela, 17 lutego 2013

Pupile ;P

Jutro poniedziałek... ale jestem chora, więc mam wolne.
Dzisiaj chciałam wam napisać o moim zwierzaku, więc mam psa - yorka. Przyszedł do mnie (nie dosłownie)  jak miał jakieś 5 miesięcy, a teraz jesteśmy już 3 lata razem ^^. Jest maści stalowo-złotej i jak to yorki jest mały, nawet nie dosięga mi do kolana. Ma słodki pyszczek i ciemne, prawie czarne, duże oczy. Jak to na psa przystało bardzo lubi kiełbasę, a za pasztet to zrobiłby wszystko hehheeh. Lubi jak go się głaska, drapie po brzuszku i jak się z nim bawi. Nie lubi a nawet nienawidzi jak się go kompie, jak go zostawie samego w wannie to wyskakuje z niej i biega jak opentany po domu. Jak jestem w szkole, a moi rodzice są w pracy to przez całe dnie grzecznie śpi.... dopiero jak przyjdę to się cieszy i chce żebym się z nim bawiła. Lubie z nim wychodzić na spacery, bo wtedy mogę się wyciszyć i pomyśleć.


Czekam na komentarze ;P
<Nata>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz